Aktualnie w trakcie pisania…

Mo Ponieważ wielu znajomych często pyta mnie nad czym teraz pracuję postanowiłam, że tutaj będzie stałe miejsce gdzie będzie można zobaczyć jakie ikony aktualnie powstają. Przeważnie pracuję nad kilkoma. Tak, tak wiem zwariowałam!  Oczywiście piszę nie na raz tylko wymiennie. Dlaczego tak się dzieje? Czasem jestem już zmęczona jednym tematem dlatego muszę zrobić sobie dłuższy odpoczynek. Ponieważ jednak mam potrzebę malowania i tak wiele ikon mi się podoba zwyczajnie zaczynam następną. Jedne są więc na ukończeniu a drugie dopiero zaczynają nabierać pierwszych kolorów. Nigdy nie wiem którą pierwszą ukończę.

IMG_20170919_232723

IMG_20170404_172128
Matka Boska Karmiąca wym.30cm/21cm

MTBZDZ5 (1)

Skomentuj

